Skill system
Posted: Mon Apr 06, 2020 1:14 pm
For English version click here
Witam.
Ten wpis przybliży sposób przyrostu skilli od pewnego poziomu na naszym serwerze. Gracze z brakiem profesji mają najbardziej powolny przyrost skilli (identyczny jak Sorcerer na serwerach z mainlandem). Na pewnym poziomie awans o oczko wyżej to już nie dni lub tygodnie, a miesiące, czy wręcz lata (kalkulator skilli jest dostępny na naszym Wiki - https://wiki.rookgaard.pl/). Aby spowodować, by przyrost ponownie był zauważalny została wprowadzona minimalna granica skilli, po których przyrost będzie taki sam, a wynosi ona:
Wprowadzając dolną granicę spowodowaliśmy, że gracz który awansuje z 28 na 29 (lub z 32 na 33 itd.) sword fighting w zakładce Skills będzie widział właściwy skill jaki zdobył, będzie zadawał obrażenia zgodne z nowym skillem, natomiast przyrost zawsze będzie jakby wciąż miał 28 poziom (86 dni na kolejny poziom przy 12-godzinnym treningu dziennie).
Witam.
Ten wpis przybliży sposób przyrostu skilli od pewnego poziomu na naszym serwerze. Gracze z brakiem profesji mają najbardziej powolny przyrost skilli (identyczny jak Sorcerer na serwerach z mainlandem). Na pewnym poziomie awans o oczko wyżej to już nie dni lub tygodnie, a miesiące, czy wręcz lata (kalkulator skilli jest dostępny na naszym Wiki - https://wiki.rookgaard.pl/). Aby spowodować, by przyrost ponownie był zauważalny została wprowadzona minimalna granica skilli, po których przyrost będzie taki sam, a wynosi ona:
- 38 dla fist fighting oraz shielding
- 28 dla club, axe, sword
- 29 dla distance fighting
Wprowadzając dolną granicę spowodowaliśmy, że gracz który awansuje z 28 na 29 (lub z 32 na 33 itd.) sword fighting w zakładce Skills będzie widział właściwy skill jaki zdobył, będzie zadawał obrażenia zgodne z nowym skillem, natomiast przyrost zawsze będzie jakby wciąż miał 28 poziom (86 dni na kolejny poziom przy 12-godzinnym treningu dziennie).