Paintball
Posted: Tue Jul 10, 2018 10:43 pm
For English version click here
Witam.
Tym wpisem chciałbym przybliżyć Paintball Event oraz najpotrzebniejsze informacje z nim związane. Obecnie event będzie uruchamiany jedynie ręcznie, przez kogoś z administracji, natomiast w przyszłości zasili zbiór eventów uruchamianych automatycznie w różne dni. Po jego uruchomieniu na ekranie pojawi się odpowiedni komunikat:
Od tej pory gracze chcący wziąć udział w evencie muszą w czasie 5 minut wejść do najbliższej świątyni oraz wypowiedzieć komendę "/paintball join" aby dołączyć. Jako potwierdzenie zostanie wyświetlony komunikat dla wszystkich na serwerze. Po tym, dopóki licznik nie dobiegnie końca, każdy oczekujący znajduje się na dachu jednego z budynków areny. Zanim rozpocznie się event za pomocą komendy "/paintball leave" można powrócić do swojego rodzinnego miasta. Po upływie 5 minut każdy kto pozostał na dachu zostanie przeniesiony w losowe miejsce na planszy i rozpocznie się trwająca 15 minut gra.
Gra polega na strzelaniu za pomocą specjalnych run pociskami w stronę graczy, tak aby przeciwnik znalazł się na linii strzału. Celowanie bezpośrednio w graczy jest zablokowane (głównie z uwagi na ograniczenia oryginalnego klienta gry, który nie rozróżnia celowania bezpośrednio w gracza na ekranie gry oraz na battleliście), więc zadanie jest o tyle trudne, że należy celować za gracza. Pocisk leci z określoną prędkością, dlatego możliwe jest uniknięcie trafienia przez zejście z linii strzału. Pocisk może się rozbić na przeszkodzie (ścianie lub wyższym drzewie) bądź na graczu i każdy sposób jest odpowiednio pokazany na ekranie.
Za pomyślne trafienie innego gracza strzelający otrzymuje po 5 punktów do globalnego i meczowego rankingu, a raz wyeliminowany gracz nie może wrócić do gry. Event kończy się jeśli na planszy zostanie jedna osoba lub po 15 minutach jeśli graczy będzie nadal więcej. Niezależnie od tego, osoba pozostająca na arenie z największą ilością punktów meczowych zostaje zwycięzcą oraz dostaje dodatkowo 100 punktów do rankingu globalnego.
Każdy z graczy rozpoczyna grę z jedną runą o 50 ładunkach. Zdobyte punkty można wymieniać na dwa rodzaje run:
Witam.
Tym wpisem chciałbym przybliżyć Paintball Event oraz najpotrzebniejsze informacje z nim związane. Obecnie event będzie uruchamiany jedynie ręcznie, przez kogoś z administracji, natomiast w przyszłości zasili zbiór eventów uruchamianych automatycznie w różne dni. Po jego uruchomieniu na ekranie pojawi się odpowiedni komunikat:
Od tej pory gracze chcący wziąć udział w evencie muszą w czasie 5 minut wejść do najbliższej świątyni oraz wypowiedzieć komendę "/paintball join" aby dołączyć. Jako potwierdzenie zostanie wyświetlony komunikat dla wszystkich na serwerze. Po tym, dopóki licznik nie dobiegnie końca, każdy oczekujący znajduje się na dachu jednego z budynków areny. Zanim rozpocznie się event za pomocą komendy "/paintball leave" można powrócić do swojego rodzinnego miasta. Po upływie 5 minut każdy kto pozostał na dachu zostanie przeniesiony w losowe miejsce na planszy i rozpocznie się trwająca 15 minut gra.
Gra polega na strzelaniu za pomocą specjalnych run pociskami w stronę graczy, tak aby przeciwnik znalazł się na linii strzału. Celowanie bezpośrednio w graczy jest zablokowane (głównie z uwagi na ograniczenia oryginalnego klienta gry, który nie rozróżnia celowania bezpośrednio w gracza na ekranie gry oraz na battleliście), więc zadanie jest o tyle trudne, że należy celować za gracza. Pocisk leci z określoną prędkością, dlatego możliwe jest uniknięcie trafienia przez zejście z linii strzału. Pocisk może się rozbić na przeszkodzie (ścianie lub wyższym drzewie) bądź na graczu i każdy sposób jest odpowiednio pokazany na ekranie.
Za pomyślne trafienie innego gracza strzelający otrzymuje po 5 punktów do globalnego i meczowego rankingu, a raz wyeliminowany gracz nie może wrócić do gry. Event kończy się jeśli na planszy zostanie jedna osoba lub po 15 minutach jeśli graczy będzie nadal więcej. Niezależnie od tego, osoba pozostająca na arenie z największą ilością punktów meczowych zostaje zwycięzcą oraz dostaje dodatkowo 100 punktów do rankingu globalnego.
Każdy z graczy rozpoczyna grę z jedną runą o 50 ładunkach. Zdobyte punkty można wymieniać na dwa rodzaje run:
- Paintball Rune - dostępna jedynie podczas eventu u NPC na dachu południowego budynku na arenie, w przypadku gdyby początkowa runa się wyczerpała; koszt 1 ładunku to 0.1 punkta, czyli za pełną runę musimy "zapłacić" 10 punktów
- Heavy Magic Missile Rune - dostępna u NPC zawsze, o ile mamy wolne punkty; koszt 1 ładunku to 0.2 punkta